Header Ads

test

کورونا وائرس اور ibuprofenآئبوپروفین: حقیقت کو جھوٹ سے الگ کرنا

                 کورونا وائرس اور ibuprofenآئبوپروفین: حقیقت کو جھوٹ سے الگ کرنا


کہانیاں آن لائن گردش کرتی رہی ہیں جو تجویز کرتی ہیں کہ اگر آپ کے پاس کورونا وائرس ہے تو آئبوپروفین لینا خطرناک ہے۔ حقیقی طبی مشوروں کے ساتھ ، حقائق کو مسخ کرتے ہوئے غلط پیغامات پھیلائے جارہے ہیں۔


این ایچ ایس (دنیا میں دوسرا سب سے بڑا تنخواہ دینے والا ہیلتھ کیئر سسٹم) ، کا کہنا ہے کہ ، جبکہ "فی الحال اس بات کا کوئی پختہ ثبوت نہیں ہے کہ آئبوپروفن کورونا وائرس (کوویڈ - 19) کو بدتر بنا سکتا ہے ، جب تک کہ ہمارے پاس زیادہ معلومات نہ ہوں اس کی علامات کے علاج کے لئے پیراسیٹامول لیں۔ کورونا وائرس ، جب تک کہ آپ کے ڈاکٹر نے آپ کو پیراسیٹامول نہ بتایا ہو تو وہ آپ کے لئے موزوں نہیں ہے۔ "

جو لوگ پہلے سے ہی دوسرے حالات کے ل  آئبوپروفین لے رہے ہیں ان کو ڈاکٹر کے مشورے کے بغیر نہیں رکنا چاہئے ، اگرچہ۔

پیراسیٹامول اور آئبوپروفین دونوں ہی درجہ حرارت کو کم کرسکتے ہیں اور فلو جیسے علامات میں مدد کرسکتے ہیں۔ لیکن آئبوپروفین اور دیگر غیر سٹرائڈیل اینٹی سوزش والی دوائیں (این ایس اے آئی ڈی) ہر ایک کے لے  موزوں نہیں ہیں اور اس سے مضر اثرات پیدا ہوسکتے ہیں - خاص کر دمہ ، دل اور گردش کی پریشانیوں کے شکار افراد کے لئے۔

این ایچ ایس کی ویب سائٹ نے پہلے بھی پیراسیٹمول اور آئبوپروفین دونوں کی سفارش کی تھی ، لیکن اس کے بعد سے اس نے اپنے مشورے کو تبدیل کردیا ہے۔

ایسے بھی کچھ شواہد موجود ہیں جنھیں سانس کے دوسرے انفیکشن سے آئبوپروفین زیادہ شدید بیماری سے جوڑتا ہے۔

جھوٹی کہانیاں
لیکن جو بھی مشورہ ہو ، ابھی بھی آن لائن غلط معلومات کا ایک بہت بڑا سودا رہا ہے۔ واٹس ایپ پر یہ دعویٰ کیا گیا ہے کہ:

 کارک میں ایک انتہائی نگہداشت یونٹ میں چار نوجوان موجود ہیں جن کی کوئی بنیادی بیماری نہیں ہے۔ سبھی اینٹی سوزش لے رہے تھے اور خدشات ہیں کہ اس کی وجہ سے اس سے زیادہ شدید بیماری پیدا ہوگئی ہے  (غلط

 یونیورسٹی آف ویانا نے ایک میمو بھیجا ہے جس میں کورونا وائرس کے علامات والے لوگوں کو آئبوپروفین نہ لیں "، کیونکہ یہ پتہ چلا ہے کہ اس سے جسم میں کورونیوس کوویڈ 19 کو دوبارہ پیدا کرنے کی رفتار میں اضافہ ہوتا ہے اور یہی وجہ ہے کہ اٹلی میں لوگ موجودہ خراب مرحلے اور تیزی سے پھیلاؤ پر پہنچ چکے ہیں "(غلط)

ٹولائوس ، فرانس کے یونیورسٹی اسپتال میں ، میں کورونیو وائرس کے چار انتہائی نازک معاملات ہیں جن کو صحت سے متعلق کوئی پریشانی نہیں ہے۔ ان کا مسئلہ یہ ہے کہ جب ان سب کو علامات دکھائی دیتی ہیں تو ، انھوں نے سب کو بیکروفین جیسے درد سے دوچار کیا "(غلط)

واٹس ایپ پر گردش کرنے والی یہ کہانیاں انسٹاگرام سمیت مختلف پلیٹ فارمز پر بھی دکھائی دے رہی ہیں۔

عام طور پر اس طرح کی کاپی اور چسپاں نصوص کسی ایسے شخص کی طرف سے ہونے کا دعویٰ کریں گی جو آگے جانے والا کہتا ہے کہ وہ جانتا ہے ، اکثر وہ ایک طبی پس منظر کے حامل ہوتے ہیں۔

یہ سارے دعوے جھوٹے ہیں
آئر لینڈ کی متعدی بیماریوں کی سوسائٹی نے کہا ہے کہ کارک میں کورونا وائرس کے مریضوں کے بارے میں واٹس ایپ پیغام پھیل رہا ہے "ایک جعلی پیغام" ہے جس میں جو بھی شخص موصول ہوتا ہے اسے "نظرانداز اور حذف" کرنے کو کہتے ہیں۔
تو ہم آئبوپروفین اور کوویڈ ۔19 کے بارے میں کیا جانتے ہیں؟
ابوپروفین اور نئے کورونویرس (کوویڈ ۔19) کے بارے میں کوئی تحقیق نہیں ہوئی ہے۔

لیکن ساوتھمپٹن   یونیورسٹی میں پرائمری کیئر ریسرچ کے پروفیسر پال لٹل کے مطابق ، سانس کے دوسرے انفیکشن کے لئے کچھ رہا ہے ، جس کا مشورہ ہے کہ آئبوپروفن زیادہ پیچیدگیاں اور زیادہ سنگین بیماری سے منسلک ہے۔

ماہرین کا خیال ہے کہ آئبوپروفین کی سوزش کی خصوصیات جسم کے مدافعتی ردعمل کو "نم" کرسکتی ہے۔

یونیورسٹی آف ریڈنگ کے پروفیسر پارسوٹو ڈونیئ نے بتایا کہ بہت سارے مطالعات ہیں جو تجویز کرتے ہیں کہ سانس کے انفیکشن کے دوران آئبوپروفین کا استعمال اس بیماری کی خرابی یا دیگر پیچیدگیوں کا سبب بن سکتا ہے۔

لیکن ، اس نے بتایا کہ میں نے ایسا کوئی سائنسی ثبوت نہیں دیکھا جس سے واضح طور پر ظاہر ہوتا ہے کہ کوویڈ 19 کے علامات کے لئے 25 سال کی عمر میں بالکل صحتمند صحی آئیبوپروفین خود کو پیچیدگیوں کے اضافی خطرہ میں ڈال رہی ہے۔

اگرچہ ہم ابھی تک یہ نہیں جانتے ہیں کہ آئبوپروفین کا کورون وائرس سے ہونے والی بیماریوں کی شدت یا لمبائی پر کوئی خاص اثر پڑتا ہے - یا تو صحت مند افراد میں یا بنیادی حالتوں میں ان لوگوں میں - ڈاکٹر اسکوللوٹ وارن گش ، لندن اسکول آف ہائجن اور اشنکٹبندیی دوائی کے ، کہتے ہیں ، خاص طور پر کمزور مریضوں کے لئے ، یہ پہلی بات کے طور پر پیراسیٹامول پر قائم رہنا سمجھدار معلوم ہوتا ہے۔

افواہوں کا پھیلاؤ الجھن کا باعث بنا ہے
ٹیوس یونیورسٹی یونیورسٹی کے ایک ڈاکٹر جین لوئس مونٹاسٹرک کے بعد ، فرانس میں آئبوپروفین کے استعمال پر تشویشات عیاں ہوئیں ، ٹویٹر پر متنبہ کیا کہ: "کورونا وائرس کے اس دور میں ، NSAIDs کی پیچیدگیوں کے خطرے کو یاد رکھنا ضروری ہے۔ بخار یا انفیکشن کی صورت میں۔

اس کے بعد فرانس کے وزیر صحت ، اولیور ویراں نے ٹویٹ کیا ، کہ اینٹی سوزش والی دوائیں اس انفیکشن کا بڑھتا ہوا عنصر ہوسکتی ہیں ، جس کا اشتراک 43،000 سے زیادہ بار کیا گیا ہے۔ لیکن انہوں نے یہ بھی کہا کہ لوگ ڈاکٹر لینے سے پہلے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔

دیگر ٹویٹس کو بھی شیئر کیا جارہا ہے جس میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ آئبوپروفین اس بیماری کے سنگین واقعات کا سبب بن سکتا ہے ، یہاں تک کہ جوان اور درمیانی عمر کے بالغ افراد میں بھی کوئی بنیادی شرط نہیں ہے جسے ٹویٹر پر 94،000 سے زیادہ بار شیئر کیا گیا ہے۔

No comments